Vyber laminatoru

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Srpen 24 16:51:52 CEST 2011

Mne se osvedcilo klast tu folii na vodni film. Na DPS naliji varici
vodu (cca 10 sekund, at DPS prohreju). Polozim folii (mam ji na platu
cuprexu, drzi tam rovna taky diky politi vodou) na DPS (proste
prilozim kraj - on se teplem prilepi - a pak tazenim platu cuprexu
zklouzava folie na cilovou DPS). Zalisuju gumovym valeckem. Pro
jistotu jeste proliju varici vodou/prolisuji valeckem.
Obcas (vyjimecne) vznikne sklad, ale dari se vesmes bez problemu desky
A5 (15x20cm).
Marek