Re: Re[2]: [OT] Cena snimacu do fotaku

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Srpen 24 15:30:02 CEST 2011

Ahoj

Jsem vlastníkem Fuji S5700, to je lehce obstarožní kousek.  Je to ultrazoom, mám ho 4 roky (asi trochu vic, letí to).
Je to 7Mpixel, po foto stránce bych mu vytkl především 2 věci:
- aberace objektivu
- sum při vyšší citlivosti (400 a výše)

Aberace je hodně nepříjemná při focení např holých stromů proti světlu, to jsou pak nepoužitelné fotky.
Na druhou stranu i dkyž mám zrcadlovku (Canon 1000D), tak s ním fotím velmi často a rád, protože má velmi pěkné ovládání a výrazně se neliší od toho Canonu, má výborné makro. (Na Canon nemám makro objektiv) a je témeř nezničitelný.
Dělám vedoucího turistického oddílu a nedovedu si představit, že bych s sebou nosil Canona, jednak bych byl sedřený a Canon by určitě už nebyl.
Tenhle foťák má pevné tělo, které se nijak nevysouvá, netočí ani nic podobného, takže jsem na něj už mockrát spadl, křísl s ním o šutr a podobně a foťák jede furt jako nový.

Petr