Programovani Atmega - kucharka

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 24 11:15:40 CEST 2011

Ono v skutocnosti je potrebne mat pre pripad nudze oscilator a nie krystal, pretoze sa da nastavit aj externy oscilator (a to praveze az prilis jednoducho, nastavenim vsetkych fuses na nulu t.j. na "programmed").

Na druhej strane tym externym oscilatorom moze byt v pripade nudze, ak sa clovek pomylil, takmer cokolvek z coho lezie nieco okolo 1MHz plusminus (t.j. napr. aj nejake PICko :-) ).

Tipujem, ze ak by niekto pootravoval ASIX, tak by to tam na ten jeden fuz naviac, co sa pri AVR normalne nepouziva, mohli dorobit.

wek