Vyber laminatoru

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Středa Srpen 24 10:54:23 CEST 2011

 Dobry den,

pretoze to je metoda, slusne povedane, "hrdzvy klinec". Preto som sem
dal ten odkaz na toner transfer paper, s tym mi to fungovalo na druhy
raz. (Prvy raz som priliz dlho a horuco zehlil, teplota "lan" je moc,
spoje a pady boli uz roztecene.)
Po objednani som ich mal o tyzden na stole. Vobec ich netreba nejako
lepit na A4 papier, normalne som nan tlacil a az potom odstrihol.
Ta kvalita na tomhle je opravdu o kus lepsi, ako na tych lepiacich
papieroch, co v mojom okoli ani nedostat.

Richard Kaliciak