Vyber laminatoru

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Středa Srpen 24 02:46:39 CEST 2011

Moje mlade casy boli rovnake a este o nieco skor. No mna zvadza vyskusat,
ako sa to da teraz aj inak.
Ked si mal taky zly odhad (ze ten zvysok zivota sa nejako pomaly mina),
budes si musiet vybrat. Ci skor ukoncit ten zivot alebo doplnit zasobu  :-))

                            Milan  Mlynarčík

-----Original Message-----
From:  Jan Waclawek

> Prave teraz potrebujem urobit plosak na 6 suciastok + 2 svorkovnice. Je to
> tak jednoduche, ze na taketo ucely to zvadza robit experimenty  :-)

No, za mojich mladych cias som plosak kreslil akousi liehovou farbou a
odruky... Ked vravis ze je to jednoduche, a ak sa to nebude nikomu
ukazovat... ;-)

> Hlavne, ze univerzal sa minul.

Pred par rokmi som kupil od Honzu Galuszky zo desat "platov" univerzalu
http://soucastka.cz/inshop/scripts/detail.asp?ItemID=1446&Level=39 .
Posielat sa to neoplati, ale doniesol mi to na vystavu sem na Slovensko. Je
to sice metricka roztec ale da sa tam s trochou vole vrazit aj DIL40. Tie
platy su fakt dost velke a myslel som si, ze mi to bohate vystaci na zvysok
zivota, ale som uz niekde v polovici balika a beru z neho aj kolegovia... No
a Miro Sinko mi k tomu zohnal teflonovy drot...

Kde by bolo moje bastlenie bez konfery?! :-)

wek