OT Paliva Re: Naftova elektrocentrala Asist

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Srpen 23 01:29:18 CEST 2011

Jo, asi tak. Občas (vlastně velmi často) mám pocit, že někteří jedinci
se chovají jako prasata a ještě jsou na to hrdí...

Že by kompenzace pseudoekologických extrémů dneška? Ne, tím to nebude...

---
Jirka