Naftova elektrocentrala Asist
Vláďa Anděl
vaelektronik na vaelektronik.cz
Pondělí Srpen 22 23:46:34 CEST 2011
Voda motor nezničí hned, ale vodní pára při spalovací teplotě je prý
dost korozivní. Ale zase voda v benzínu zvyšuje výkon, prý se přisávala
do některých leteckých motorů.
Anděl
Dne 22.8.2011 22:42, mcmlxxx na hantec.cz napsal(a):
> Nevím jak se vyrábí benzín , ale zaujalo mě :
> "Voda v benzínu je problém, který ničí tyto motory."
>
> Můžete podrobněji popsat mechanismus zničení (zadření) motoru
> křovinořezu zvodnatěním benzinu?
> b.
>
> On Mon, 22 Aug 2011 22:15:38 +0200, pyjan <pyjan na tiscali.cz> wrote:
>
>> Problém je v tom, že u nás se stále vyrábí benzín krakováním (dříve z
>> uhlí, nyní z těžkých ropných frakcí - mazut) - technologii zavedenou
>> za WW2, který časem vodnatí. Voda v benzínu je problém, který ničí
>> tyto motory. Pouze nejkvalitnější benzíny jsou vyrobené z ropy -
>> odpad při destilaci. Nejdůležitější frakcí jsou motorová nafta a
>> letecký petrolej.
>>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
Další informace o konferenci Hw-list