Gelove akumulatory

Pondělí Srpen 22 23:41:52 CEST 2011

Je hezké když člověk ani nečeká so ta baterka vydrží a ona vydrží :-) Na
vojně jsem měl na starosti spojovací dílnu. Mělo přijít cvičení -
prověrka spojení východního okruhu. Šel jsem za náčelníkem štábu a řekl
jsem mu, že by bylo potřeba nabít baterku v poplachové radiostanici.
Byla to taková ta velká lampová mrcha co byla strašně těžká na zádech.
Byl tam dvojčlánek NiCd snad 13 Ah. Náčelník se do mě pustil co to říkám
za nesmysl, že stanice je na štábu za mřížema a hlídá jí strážný, takže
tu baterku přece nikdo nemoh vybít a na posledním cvičení (před rokem)
stanice fungovala. Dalo mi dost práce ho přesvědčit, ale povedlo se :-))
Anděl