Naftova elektrocentrala Asist

pyjan pyjan na tiscali.cz
Pondělí Srpen 22 22:15:38 CEST 2011

Problém je v tom, že u nás se stále vyrábí benzín krakováním (dříve z
uhlí, nyní z těžkých ropných frakcí - mazut) - technologii zavedenou za
WW2, který časem vodnatí.  Voda v benzínu je problém, který ničí tyto
motory. Pouze nejkvalitnější benzíny jsou vyrobené z ropy - odpad při
destilaci.  Nejdůležitější frakcí jsou motorová nafta a letecký petrolej.