OT Paliva Re: Naftova elektrocentrala Asist

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Srpen 22 15:20:45 CEST 2011

To vypadá spíš na problém se zapalováním. Možná by stálo za pokus něco
postavit a vyzkoušet, jestli se motor neumravní. Tyhle malé motory
většinou mají CDI, na netu najdete spoustu schémátek.

JN