OT Paliva Re: Naftova elektrocentrala Asist

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Srpen 22 13:56:44 CEST 2011

Tak to urcite ne. Vzdyt je to zavrene v nadrzi. Chcete rict, ze tou
malou dirkou od odvzdusneni se tam dostane tolik par vody? A jeste se
dokazou navazat na 5-7% lihu v benzinu ve smesi s olejem? To fakt ne.
Kolik myslite ze te vody dokaze tech par procent lihu absorbovat?

Sekacka vam coudi a nejde nastartovat presne proto co jsem zde napsal -
dojde k odpareni tekave zapalne casti benzinu.

Radek Vicek