4x A/D -10..10V v krabici

Pondělí Srpen 22 11:39:04 CEST 2011

Děkuji za reakce, už je poptan u f. PaPouch, pokud pujde upravit rozsah
je idealni - mel jsem ho i predem vybran jen merenim na zarizeni jsem
zjistil, ze to napeti je i zaporne i kdyz nemelo byt...
Dulezite je, aby se jen propojily kabely a strcilo se do zasuvky, zadne
bastly a pevne montovana zarizeni...
Presnost a rozliseni urcite vyhovi, jde jen o vizualizaci nejakych
mereni grafem, stacilo by i 8 bitu.