Naftova elektrocentrala Asist

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Srpen 22 10:20:27 CEST 2011

No jestli to už bylo v opravně, tak se není čemu divit. Když něco do
opravny, tak jenom tam kde máte dobré známé.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw na seznam.cz>

Loni jsem to jeste nemel, prvne jsem to uvedl do chodu letos
 v dubnu a to jsem tam lil cerstve natankovany benzin, samozrejme
smichany s olejem zakoupenym v tom qelbu v predepsanem pomeru.
Jednou jsem s tim posekal zahradu, pri druhem sekani se mi to kouslo,
to mi opravili, pry vadne lozisko a po oprave se mi to kouslo definitivne.
Nevim co s tim, asi to budu brat, ze jsem absolvoval skoleni proti blbosti
a kursovne cinilo 4500Kc.