Naftova elektrocentrala Asist

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Pondělí Srpen 22 09:32:48 CEST 2011

To nebude ani tak starým benzínem, ale tím že jste nechal směs benzínu s
olejem zestárnout. To pak klesá prudce mazací schopnost směsi. Ale když
vezmete starý benzín a namícháte si před použitím směs s olejem ve
správném poměru ( můžete i víc oleje pro jistotu ) tak to nezadřete. I
když, některé dvoutakty dnes zadřete i při směsi namíchané podle návodu ;)

b.