router s 3G a WiFi

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Neděle Srpen 21 17:19:56 CEST 2011

Pokud to ma byt opravdu male, tak ConnectOne modul a pripojit k nemu 3g modem

viz www.spezial.cz
bohuzel to ale nema linux a ani slot na sd kartu

Pavel

-původní zpráva-
Předmět: router s 3G a WiFi
Od: "Michal Krestan" <krestan na hw.cz>
Datum: 21-08-2011 16.30

Chtel bych se zeptat, jestli nekdo nema nejaky vhodny tip na router, ktery ma na sobe WiFi a 3G modem s linuxem a je rozmerove co nejmensi, idealne bez anten a bez zdroje pod 10x10cm. Nejvice by mi vyhovovala velikost polovicni plochy, tj. 0.5dm^2 (na presnem rozmeru stran nezalezi). Jeste by bylo dobre mit moznost pripojeni SD karty, nebo nejakeho jineho media, na ukladani dat o objemu cca 2-4GB.

            Michal