Zasuvka pro napajeci konektor 2,1mm 6A?

Martin Persich persich na transcon.cz
Sobota Srpen 20 20:58:03 CEST 2011

A kdyz jsme u techto napajecich konektoru. Nema nahodou nekdo tip, kde
sehnat vhodny kablik do tohoto konektoru - neco obdobneho jako u
originalnich napajecich zdroju: cerny, kulaty, prumer cca 4 mm, napeti bude
24 V DC, proudove nejsem tak narocny - cca 2 A a to nejdulezitejsi -
mnozstvi mensi nez velke  :-)  - cca 100 m.  Uz mne napadla RG 58, ale preci
jenom ...

Martin. persich na transcon.cz

----- Original Message -----
From: <j.Krajinka na seznam.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, August 20, 2011 2:49 PM
Subject: Zasuvka pro napajeci konektor 2,1mm 6A?

Zcela bezne jde koupit napajeci adaptery zakoncene DC konektory s kolikem
2.1mm (nejbeznejsi konektor u adapteru k notebookum),ktere davaji vice nez
6A, ale at hledam jak hledam nemohu najit zasuvku zvladajici takovy proud.
Jde neco takoveho koupit at jiz do panelu nebo na DPS?

Pri hledani jsem narazil na tento konektor, cena znacna a jeste jen USA,ale
libi se mi zajsiteni zavitem, neni neco takoveho dostupneho i u nas?
http://cz.farnell.com/switchcraft/767ks17/sealed-pwr-plg-5a-30vdc-2-1mm-pin/dp/1872793

J.K.