Aku z Lidlu

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Srpen 19 17:36:19 CEST 2011

Koupil jsem, po předchozích zkušenostech v Lidlu jen asi dva sety těch
červených LSD. Teď mně mrzí, že jsem jich nekoupil metrák, zdají se mi
minimálně na stejné úrovni, ale spíš lepší jak Eneloop a Recyko. Řekl
bych, že měly za úkol napravit reputaci před další várkou šmejdů.
S pozdravem,
		Miloš Dašek