Zrejme obstarozni programator

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Pátek Srpen 19 16:44:51 CEST 2011

Myslím si, že je trochu odvážne z tej fotky určovať typy IO. Jasné sú
asi len tie EPROM-ky ale to ostatné môže byť úplne ináč. Kedysi som
servisoval niekoľko profi videorekordérov firiem Sony a Ampex (formát C
na 1 palcovú pásku), kde dosky DPS vyzerali úplne podobne a ja by som
tam identifikoval úplne iné čipy. Také malé, prelepené nálepkou bývali i
PROM-ky 74247, prípadne iné. Veľké by mohli byť i motorolácke procesory
a periférie. Všetko záleží na tom, čomu dal tvorca prednosť a s čím bol
zvyknutý pracovať. Okrem toho napr. Sony vyrába a vyrábal celú paletu
mikroprocesorov, ktoré vôbec nie sú odbornej verejnosti známe. Pri ich
výrobných sériach sa im vyplatilo vyrábať množstvo špecializovaných
typov robených priamo na mieru jednotlivým produktom. A to isté platí i
ostatných výrobcoch.P.B.