Re: [OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Srpen 19 13:47:35 CEST 2011

Ja som s tym Canonom SX110 a accu GP Recyko+ na leteckom vikende v
Poprade nafotil 400 fotiek + natocil cez 20min videa, ked zacal blikat
symbol baterky. Vymenil som za druhu sadu a pokracoval.

Obcas pouzivam este starsi fotak Sony P93, tam je vydrz Recyko+ tiez
okolo 400 fotiek, video velmi netocim, zato vzdy je povedzme 1/3 az
1/2 fotiek s bleskom.

Je pravda, ze kym som pouzival "obycajne" NiMH, neraz som si
zanadaval. Napr. Energizery vydrzali vela (nad 300) fotiek cca 1 rok,
potom to s nimi slo dole vodou. Podobne Kodak, Duracel, Raver. Vzdy
bol pricinou vnutorny odpor, kapacitu mali stale dobru. Z obycajnych
NiMH boli dobre original Sony (asi Stamina 2100mAh), co boli pribalene
k fotaku, tie vydrzali este po 3 rokoch fotit nad 250 fotiek (vela s
bleskom) na jedno nabitie.

Musim poklopat, tych Recyko+ mam 3 sady, najstarsia ma okolo 2 roky a
zatial nepozorujem degradaciu.

miro