Re: [OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Srpen 19 07:19:38 CEST 2011

Zrovna treba nokie E52 je docela kazova . Z 5 kusu jsme behem roku
pouzivani , 4 reklamovali diky spatnemu repracku ve kterem chrastilo a
vynechaval, kdyz mrknete na fora jsou toho plna...Nokie uz jen tak
paberkuje ujel ji vlak jak se zda . I kdyz samozrejme jde jeste najit
rozumne typy. Ta e52 byla vynikajici , dlouha vydrz, gps , hw
klavesnice, ale symbian.

Dnes mam galaxy s a proti nokii se to neda vubec srovnat , sice
nevydrzi tak dlouho jen 2-3 dny , ale zase ten komfort a moznost si
android prizpusobit paradni. Zrovna ted jsem rozjel VPN cisco klienta
, funguje tam vnc no proste vsechno . Ten kdo to vyuzije , ma datovy
tarif, pro toho  je to paradni telefon .

Jinak pokud nekdo nevyuziva datove prenosy nebo jen sporadicky tak pri
beznem provozu vydrzi i skoro kazdy smartphone 5 dnu , iphone ten
treba tyden .

snehulak