OT: Opět Česká pošta, ale hustá!

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Čtvrtek Srpen 18 17:26:41 CEST 2011

No právě, jiný modem jsem zkoušel, ale na lince O2 mi pořád tvrdili, že
oni mají všechno v pořádku a že musí být chyba u mě. Problém v mých
rozvodech atd. Teprve až když jsem přesvědčil technika zapojit svůj
modem do stejného portu na DSLamu, teprve pak uvěřil, když mu to taky
vypadlo ze synchronizace.