Re: [OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Čtvrtek Srpen 18 15:39:43 CEST 2011

2011/8/18 Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>:
> Mi az tak kompromis nevadi, ale to co se prodava jde za hranici kompromisu.
> Treba to co mam:
> 1) Fotak nefoti - dost casto neni poznat co jsem fotil. Velka komprese
> 2) Hnusna klavesnice - ma to svoje vyhody pisu SMS pres net
> 3) Kouse se pokud po zadani pinu zmacknu klavesu (Suport pise kupte si novy
> mobil, bude vyreseno v pristi verzi)
> 4) T9 zkracuje SMSky
> 5) V seznamu neumí najít lidi podle jmena, jen podle prijmeni
> 6) Nenabiji se pres USB konektor

A proč si kupujete takovej krám? ;)

Já mám Mivvy dual nio. Chtěl jsem dualsim telefon s bluetooth a vybral
jsem si tenhle. Kromě klávesnice má i dotykový displej, kterej
nepoužívám, resp. někdy ho použiju pro psaní SMS (SMS moc nepoužívám)
nebo telefonním seznamu apod. Foťák to má, ale snad jenom VGA, využil
jsem ho párkrát v obchodě, když jsem si fotil cenovku u televize,
abych se doma podíval, jestli je to dobrá cena a co ta TV umí.

Takže mám telefon, kterej umí dvě základní věci, co potřebuju (dualsim
a bluetooth) a že má navíc funkce, které nevyužiju, to mi žíly netrhá.

Jo a přes USB se nabíjí, protože ani jinak nabíjet nejde. A nekouše se.

Pavel Kadečka