[OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Čtvrtek Srpen 18 15:29:57 CEST 2011

Dne 18.8.2011 15:07, Pavel Kadečka napsal(a):
> Nízká hmotnost a co nejmenší rozměry jdou proti co nejdelší výdrži
> baterie. Můžete mít buď velký telefon resp. jeho baterii a velkou
> výdrž nebo miniaturní telefon s malou výdrží. Nebo něco mezi, tomu se
> říká kompromis:
>
> Taky ovšem záleží na tom, co považujete za malý telefon a co
> považujete za velkou výdrž.
>
> Pavel Kadečka

To se rozumí samo sebou. Proto by se mi třeba líbilo, kdybych neměl v
telefonu x kravin, a ušetřené nároky na spotřebu EE by se promítly do
zvýšené výdrže nebo zmenšení rozměrů. Můj sen je mobil ve sluchátku
ovládaný hlasem s bezdrátovým přenosem dat a bezdrátovou nabíječkou. To
by plně pokrylo všechny mé telefenní potřeby :-D

JF