[OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Čtvrtek Srpen 18 14:59:14 CEST 2011

Dne 18.8.2011 14:06, Pavel Kadečka napsal(a):
> Mobil nacpaný funkcemi nemá nahradit televizi, hifi aparaturu,
> notebook, foťák..., vtip je v tom, že všechny ty věci s sebou nemusíte
> tahat a přitom se můžete kdekoliv podívat na film, pustit si Kabáty,
> zkontrolovat e-maily atd., sice to nebude tak komfortní, ale aspoň
> něco. S jednoduchým mobilem za 500 nemůžete nic z toho ani jako
> nouzovku.
>
> Pavel Kadečka

Pointa je opravdu jinde - nejde o to, že pokud přistoupíte na
kompromisy, dostanete tyto funkce do krabičky od mýdla. Jde o to, že
přestože třeba já na kompromisy přistupovat nepotřebuji, nemám na výběr.
Já nepotřebuji "alespoň něco nebo jako nouzovku". Mobilní telefon
používám od roku 1998 a nevzpomínám si, že bych za těch 13 let cokoli z
toho, co píšete, použil, přestože jsem telefony, které to nabízely,
pochopitelně používal. Ocenil bych přístroj, ve kterém se zmíněný
technický pokrok projeví ve funkcionalitě, kvůli které dostal své jméno:
MOBILNÍ TELEFON. Tedy komfortní telefonování a vysoká mobilita - nízká
hmotnost, co nejmenší rozměr, co nejdelší výdrž na bez napájení.
Jsem si vědom toho, že většinový zákazník se spokojí s kompromisy. Že
bych to ovšem považoval za plus, to tedy ani omylem :-D

JF