Re: [OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Čtvrtek Srpen 18 14:58:32 CEST 2011

2011/8/18 Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>:
> Tak mi najdete lepsi telefon nez je Nokia 6310i. Vyborny dosah, origo
> baterka 7-10 i pri castem telefonovani. Rychle menu, kvalitni klavesnice.

Nokia 1616, výdrž píšou 20 dní, i kdyby to byla polovina, tak jedno
kritérium splňuje. Dosah, rychlé menu, kvalitní klávesnici nemůžu
posoudit, neměl jsem ho v ruce a neživím se prodejem mobilů, tak o
takových věcech nemám přehled.

http://www.mobilmania.cz/default.aspx?catitem=16425&catalog=1

> Analogicky k Wartburgu. vezmete z nej motor, uberte vykon, uberte jedno kolo
> a pak s tim zkuste jezdit.

Který telefon tomu bude odpovídat? Resp. co by u telefonu mělo
symbolizovat to ubrané kolo?

P.K.