[OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Čtvrtek Srpen 18 14:47:12 CEST 2011

Dne 18.8.2011 14:04, Tomáš Koželuh napsal(a):
> To je ovšem věc osobní preference. Já jsem naopak rád, že se sebou na
> cestách nepotřebuju notebook nebo tablet, abych se podíval na jízdní řád,
> zkontroloval mail, zjistil něco na Wikipedii, vydražil zboží na eBay/Aukro a
> podobně. Nepotřebuju sebou tahat foťák, abych si vyfotil jízdní řád nebo
> nějakou informaci, nepotřebuju sebou tahat knížku/čtečku knih, protože můžu
> číst v mobilu, nepotřebuju kupovat navigaci, protože ji dokáže nabídnout
> mobil. Dokonce i ta hudba je poslouchatelná a filmy koukatelný někde v
> [...]

Ano, přesně tak. Je to otázka osobních preferencí. Většinový zákazník
uvažuje stejně jako vy, proto se tyto věci vyrábějí. Kdyby to nikdo
nekupoval, nevyráběly by se. Někdo to považuje za užitečné, někdo to
koupí proto, že je pro něj otázkou sociální prestiže vlastnit "vybavený
mobil", někdo to koupí proto, že mu nic jiného nezbývá (můj případ :-D)

Zde jsou výsledky hledání na mobilmanii :-D

je telefon v prodeji?: ano
podpora 3G (UMTS, WCDMA): ano
GPRS: ano
EDGE: ano