Re: [OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Čtvrtek Srpen 18 13:25:49 CEST 2011

2011/8/18 Jiri Foldyna <jiri.f na avizo.cz>:

> Asi jste myslel mobil, o kterém se pan Gregor zmiňoval.
> Za sebe příliš nechápu, proč je v telefonu potřebný webový prohlížeč, WiFi,
> fotoaparát a MP3 přehrávač. BT naopak chápu, protože v autě nebo s plnýma
> rukama se s hands free sadou líp telefonuje. Samozřejmě mám mobil se všema
> těma sračkama, které jste vyjmenoval, ale protože ho používám jen na
> telefonování a datové přenosy, používám jen to BT. Všechno ostatní bych s
> lehkým srdcem oželel.

Tím jsem chtěl říct, že sice jsou telefony za 500, se kterými se dá
telefonovat, ale chybí jim řada funkcí, které dneska mobily běžně mají
a zákazníci je chtějí. Samozřejmě ne všichni chtějí všechny jmenované
funkce, ale každý chce něco - vy třeba BT.

P.K.