Re: [OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 18 12:18:07 CEST 2011

 18.8.2011, 12:13:06

Ale vubec ne. Kdyz se u Balua v robote nepodari najit Higgse,
neselhava vesmir, ale nase teorie o tom jak funguje.
A s trhem je to stejny. Trh neselhava, selhala jen vase predstava o tom
jak by to melo byt.
Dokonce ani ten marketing tupe stado z nikoho neudelal. Vetsina lidi
to tupe stado proste je. Marketing to jen vyuziva a mozna trochu
prohlubuje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz