[OT] Cena snimacu do fotaku

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Srpen 18 11:06:44 CEST 2011

Dne 18.8.2011 10:36, Pavel Kadečka napsal(a):
> [...]

Muse se ke kvalitnimu snimaci dat adekvatni optika. Neboli u malych
snimacu staci cocka ve velikosti kapky vody...
A optika je dnes pomerne draha zalezitost...
Ja dost dobre nechapu, proc se branite zrcadlovce. Dnesni zrcadlovky
jdou pouzivat i v rezimu " kompaktu" teny Live wiev,
ceny nejsou az zas tak hrozne a kvalita fotek nesrovnatelna.
Ja jsem zrcadlovku pred prazdninami pujcil jednomu kolegovi. Vracel mi
ji se slovy:
" Tak vlastne nevim, proc jsem si tu zrcadlovku taky nekoupil"

Je ale fakt, ze ve finale ( objektivy) to muze prijit na slusne prachy,
a rozmery take nemohou s kompakty soutezit...
:-(