Re: [OT] Cena snimacu do fotaku

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 18 10:54:41 CEST 2011

Vetsina tu kvalitu neocení, vidím to ve svém okolí.
Nejradši fotěj kamerou, a to ještě způsobem, že ji daj nad hlavu a 5x fotí a na 4 fotkách chybí hlava a pod.

Zrovna v pondělí jsem z nějaké akce dostal fotky z kamery. Už přetříděné od těch, co lidem chybí hlava.
Ze 40 fotek jsem si nechal jen dve nejméně špatné.

A úplně nejlepší na tom, že maj doma lepší foťáky než já (Olympus C2020), ale to není "IN". Dnes se fotí kamerou.

Honza