Zrejme obstarozni programator

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 17 12:43:52 CEST 2011

Ak si si isty, ze tam je naozaj nefalsovana RS232, tak zrejme sa nic neda pokazit pripojenim PC, spustenim nejakeho slusnejsieho terminalu, nastavenim ako tu pan kolega Prochaska napisal, poslanim DC2/DC4 a zalogovanim toho, co z toho vylezie. Potom sa to trebars moze skusit nejako analyzovat...

Co vsetko k tomu stroju este mas? Schemu, napriklad...?

wek