OT: Opět Česká pošta - v kombinaci se socialkou

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Srpen 17 12:13:48 CEST 2011

No tak tohle zase neni realne...to je pohled z male firmy kde dela
obchodnik a ucetni, kde se mezi sebou domluvi - ne pro urad kde sedi 200
lidi a jsou do tech dat pripojeny.

Nejake exporty nic neresi - vy s temi daty musite pracovat online z obou
systemu. Jinak skoncite tak, ze budete mit kmen klientu a ani v jednom
systemu nebudete vedet zda je aktualni - takze skoncite na tom, ze pred
kazdou operaci byste musel udelat prevod (a to vubec neresim, ze zmeny
nekdo udela tam i tam).

A to je presne ten dusledek jaky je ted. Je zavedeno nekolik agend a
kazda ma svoje ciselniky.

Radek Vicek