Nabijecka z Lidlu 2

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Srpen 16 14:12:28 CEST 2011

Ano, ovšem systém DoDo (DoSiSám). Konkrétně pořádné upevnění kontaktů na
aku do DPS, které už při rozbalení byly vytržené...

Mně to vcelku nevadí, jsem zvyklý už z tuzemského bolševismu, za tu cenu
prostě člověk nemůže chtít zázraky, jen na to upozorňuju.

Existují ale i kvalitní věci z PRC, za všechny bych jmenoval třeba
nabíječku iCharger. Tam k tomu přistupuje i výborná zpětná vazba ve
formě autora, který průběžně upravuje firmware na základě připomínek
uživatelů na svém fóru...

---
Jirka