Re: OT: Opět Česká pošta, ale hustá!

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Úterý Srpen 16 12:58:20 CEST 2011

> "No jo, my jsme to prohodili"
> "Tak co s tím?"
> "Tak tady máte ten jeho balíček, a dojděte si to vyměnit..."

Co jsem se po třech letech vrátil z Ameriky, tak jsem si dal závazek, že se budu snažit o zlepšení podnikatelského prostředí tím, že si prostě takovéhle excesy nenechám líbit. Moje rada je, pokud není se zaměstnancem instituce domluva, pak akci provést sám a náklady vyfakturovat organizaci v reklamačním řízení.

Například O2 mi dodal dva ADSL modemy. V dobré víře jsem jim zavolal, že si mají jeden u mě vyzvednout. Bylo mi vyhrožováno, že pokud ho nevrátím, že mi ho vyfakturují. Modem jsem vrátil a vyfakturoval jsem jim můj čas. Docílil jsem jednoměsíčního odpočtu paušálu.

Je to votrava, ale myslím, že za zlepšení podnikatelského prostředí v Čechách to stojí.

Vojta Bubník