RE: Opět Česká pošta, ale hustá!

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Úterý Srpen 16 12:32:03 CEST 2011

Nastesti to ma dobry konec, takze se clovek zasmeje.

Ja pridam svoji prihodu:

Prisla mi dobirka, nejaky kabel. Nebyl jsem si vedom, co to je, nic jsem
neobjednaval. Adresa moje, odesilatele jsem znal. Postak pockal, tak jsem
zavolal na dodavatele, co to je, ze o tom nevim.
Dodavatel (mimochodem taky muj zakaznik) zjistil to, ze objednavka prisla od
nejakeho Emanuela Galuszky a pri vypisovani papiru po zadani Galuszka jsem
naskocil prvni (byl jsem u nich v adresari) , takze to odklepla a poslala na
mne.
A ta sranda pointa? Ten Emanuel Galuszka je bratranec meho otce, antenar a
byl take u mne v databazi zakazniku. I kdyz jsme se mozna 5 let nevideli,
zavolal jsem mu, potvrdil mi, ze mam to zaplatit a ze se stavi. Nastesti
jsme od sebe jen 15km a on na to spechal.
Neslo o nic, takze se clovek zasmeje a alespon jsem po nekolika letech
nachvili pokecal s dalekym strejdou.

Dalsi pripad:
Prisel mi mail z CTU, ze moje podani bylo prijato. Nevedel jsem, co mam s
CTU, nic jsem neposilal, takze jsem odpovedel, ze nevim o co go. Zavolala mi
pani, ze se velmi omlouva, pri zadavani po zadani Jan Galuszka ji vyskocila
moje adresa a odklepla ji. Mel to byt ale Jan Galuszka, Kysucka, Tesin.
Takze jsme se dost zasmali, protoze ten Galuszka z Tesina je muj otec a v te
dobe byl spravce bytoveho druzstva a daval nejake podani ohledne anten

A to nemluve o tom, ze si dosti casto vzajemne vymenujeme postu se
zamecnikem Eduardem Galuszkou, ktery je taky na stejne ulici, ale pokud
nekdo nenapise cislo domu, tak ja jsem bliz k poste, tak to konci u mne.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )