kontrola audio vystupu radiostanice

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Pondělí Srpen 15 11:02:04 CEST 2011

Zdravim pritomne.
mam jeden dotaz. Potreboval bych nejake zapojeni, ktere by mi sepnulo LED pri pritomnosti audia na vystupu radiostanice. Na tom vystupu by pry melo byt oddelovaci trafo. Zkousel jsem zapojeni ruznych audio detektoru jako napriklad
http://users.otenet.gr/~athsam/audio_peak_indicator.htm
nebo
http://pandatron.cz/?693&audio_detektor (tady je nekolik chyb) ale zadne mi na to nechce chodit. Nemate neco spolehliveho, co by dokazalo na zaklade pritomnosti NF signalu sepnout LED? Nevim, jestli bych uspel treba s necim takovym
http://www.rlocman.ru/i/File/2008/09/1.pdf . Proste jen potrebuji rozsvitit LED, je-li radiostanice v provozu(klicovano). Jelikoz to radio ted nemam tady na stole, jde to otestovat pomoci vystupu ze zvukovky? Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Vim, ze je tu mnoho radioamateru...

Zaplik