Pamě»ové relé (stykač)

Tomáą Halabala tomas.halabala na iol.cz
Neděle Srpen 14 20:00:02 CEST 2011

Nene, svetla ja nevypinam globalne. Tam kde hrozi opomenuti rozsviceneho
svetla je casak, ktery po dvaceti minutach automaticky zhasne a na
chodbach jsou pohybove detektory, takze clovek ani rozsvecet nemusi.
Dalsi svetla napr. v loznici lze zhasnout z postele.

Za vi/vy a jine hrubky se omlouvam. Z vecneho procitani teto konference
a jinych for jsem uz hrozne zkazeny a autopilot na cestinu prestava
fungovat, priste radeji nic psat nebudu.

Tomas

Daląí informace o konferenci Hw-list