Aku z Lidlu

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Srpen 12 19:49:30 CEST 2011

Vysledok: 3834mAh. Vybijal som baterku c.2, ktorej referencna kapacita
pri prvom cykle bola 3987mAh. Asi nie je mozne zanedbat rozdiely medzi
prvym a druhym cyklom, ale kedze ich nepozname, tak ich odignorujeme
:-) Ubytok kapacity za tyzden je cca 4%. Uvidime este o tyzden ked
vybijem zvysnu baterku, no takto z jedneho merania sa mi javi ubytok
kapacity prirodzeny pre obycajnu NiMH technologiu. Za tu cenu som ani
nic viac necakal.

miro