[OT] jakou distribuci linuxu na stary NB

Pátek Srpen 12 11:57:22 CEST 2011

Ubuntu je asi jedine, co jsem zatim zkousel... Live asi ne, stejne je
ten NB jinak na nic a dlouho by to bootovalo, navic mechanika uz taky
neni jako za mlada...
Stejne tam pobezi jen FireFox a OOffice...
Uvidime, zkusim toho asi vic po vecerech ;-)