Nabíječka T6 power - chybička se vloudila

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Srpen 12 11:28:09 CEST 2011

Asi podobná čtečka mi začala blbnout, systém ji po nabootování najde,
ale po nějaké době ji shodí jako neznámé zařízení, taky při čtení
snižuje nepravidelně rychlost a sytém hlásí, že by zařízení mohlo
pracovat rychleji. Mám to zkusit propájet nebo pořídit novou? U počítače
mám hodně kabelů, je tedy je dost pracné se dostat dovnitř, tak se radši
zeptám :-)
S pozdravem,
		Miloš Dašek