[OT] jakou distribuci linuxu na stary NB

Pátek Srpen 12 10:20:21 CEST 2011

Prosím pěkně jak tyhle agenty najdu a zlikviduju? Když v XP kouknu do
programů "po spuštění", nic tam nevidím. Na druhém počítači s win7 tam
mám jen Open office a přesto každou chvíli otravijí různé programy
(Java, Flasch player, ...) s tím, že je k dispozici nová verze a že si
jí mám nainstalovat.

Anděl