[OT] jakou distribuci linuxu na stary NB

Pátek Srpen 12 10:04:28 CEST 2011

2011/8/12 Jirka <zaloha na volny.cz>:

> Já osobně bych po všech svých zkušenostech s Linuxem tam dal
> zase Linux. Na IBM T42 - taky nic nového - mám openSUSE s KDE4 a vše funguje
> jak z praku. Ubuntu je sázka na jistotu a minimum práce, ale mně coby snad
> jakžtakž zkušenému nevyhovuje právě tou "přímočarostí"...

Já to beru tak, že Linux je user-friendly, ale přátele si vybírá - no
a mě si holt nevybral. Naposledy jsem zkoušel nainstalovat Linux na
Celeron 2,66GHz s 512MB RAM a neměl jsem úspěch, různé distribuce,
instalace z CD nebo z USB flash disku, věšinou to zkolabovalo už při
instalaci.

A že je Ubuntu sázka na jistotu, to bych já osobně taky netvrdil,
resp. u mě doma by to mělo rozhodně zajímavý sázkový kurz ;)

> Rady typu "dejte si tam staré Win, vždyť je ani nemusíte aktualizovat a
> surfujte si s tím po netu" snad raději ani nebudu komentovat...

To jsem napsal, když jsem nevěděl, co to je vlastně za konfiguraci, s
Centrinem a 1GB RAM tam XP musej fungovat.

Pavel Kadečka