[OT] jakou distribuci linuxu na stary NB

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pátek Srpen 12 08:45:30 CEST 2011

Jde o to, jak hodne uz jste s Linuxem delal.
Pokud malo, zamerte se na Ubuntu nebo jejich klony Xubuntu a Lubuntu,
ktere maji odlehcene graficke prostredi.

Co je to 6 let stary pocitac? Jaky procesor a kolik pameti? Osobně mám
stariky IBM A31 a Lenovo Z60m, kde bezi Ubuntu bez problemu. Na dvou
Z60m pod Ubuntu se normalne programuje v Jave pod NetBeans.

Oja