OT: Nahlédnutí do schématu TV Thomson

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Srpen 11 20:51:34 CEST 2011

Přiznám se, že i když jsem Vaši reakci četl několikrát a snad i
pozpátku, tak přesně nevím, co máte na mysli. Řeknu to polopaticky: jsem
bytostně technik (bastlíř a modelář od malička). Přesto - nebo možná
právě proto - si uvědomuju hranice techniky a hrůzu (sebe)klamu těch,
kteří ji považují za všemocnou a za něco, co by nás mělo v budoucnu
"spasit"...

Je pravda, že za ty, co si na onu špičku nosu nevidí, by nějaké to PC
možná fungovat mohlo ;-) Ale myslím, že lepší bude, když si nabijou
čumák a pak - možná - začnou alespoň trochu myslet...

Mimochodem ještě k té technice: jezdím třeba autem, protože by to bez
něj často nešlo. Přesto nejezdím všude a vždycky a docházejí mi jeho
stinné stránky... Podobné je to s mobilem - tam zase navíc rozhodně
netoužím po tom, co se dnes prodává a bohatě mi stačí přístroj starý
téměř 10 let (mám jich v šuplíku dokonce ještě několik, kdyby ten jeden
neopravitelně kleknul).

No nic, to tu neprobereme ani nevyřešíme. Jen jsem chtěl trochu naznačit
svůj přístup.

---
Jirka