mierne OT na opravarensku notu - skratnuty keramicky C

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Čtvrtek Srpen 11 16:17:26 CEST 2011

A uz urcite netusili, ze pri tom pouzivas ako spolupracovnikov termity  :-))

                            Milan  Mlynarcik

-----Original Message-----
From:  Daniel Valuch

ucelom kurvitka ale je aby nebola porucha jednoducho najditelna co ma
dva dosledky
1) ked to chces doma sam opravovat odradi ta to
2) ked to odneses do servisu mozu sa tam tvarit dolezito a pouzivat
vsetky tie odborne termity aby navodili dojem ze musis vela zaplatit

ad 2) stalo sa mi pri pri servise iphonu. Pokazilo sa tlacitko (na kusku
flexibilneho plosaku zapojeneho do hlavnej dosky) ale zo servisu dosiel
popis 'poruseny spoj pod bga puzdrom v RF casti telefonu. Oprava mozna
len vymenou dosky  v hodnote noveho telefonu'. Bohuzial pani netusili ze
sa zivim vyvojom elektroniky :-)