mierne OT na opravarensku notu - skratnuty keramicky C

Milan Mlynarcík milan.m na centrum.sk
Čtvrtek Srpen 11 16:14:01 CEST 2011

-----Original Message-----
From:  Jan Waclawek

Sa ti divim, ze sa divis ...
Predsa to ani nie je kurvitko. To sa neda dostatocne presne naplanovat.
Ale ze sa nepokazi jedine to, co sa nepouzije je azda jasne kazdemu.
Mal si moznost risknut trocha casu a najst chybu (tak ako si urobil teraz).
Alebo zvolit istotu a kupit novy. Ze istota nieco stoji je azda tiez
normalne. Vid. poistovne. Konkretne v ich pripade uz pri spomenuti nazvu sa
mi robi zle  :-(

                            Milan  Mlynarcík

asi 3 roky. Dost ma to rozculilo: vadna suciastka za niekolko milicentov ma
takto prinutila onoho casu neplanovane kupit novy monitor... :-|

>To je pøece to známé kurvítko ;)

No, to mi je jasne, ale preco ho rvali do 0603 kondika, ked tam je viacero
zlozitejsich a sofistikovanejsich potencionalnych kandidatov: trojity video
ADC, ASIC ktory je zodpovedny za dekodovanie a konverziu, jednocip ('51
:-) ) ktory ho na uvod nakrmi, velky spinaci zdroj, menic pre podsvietenie,
budice na paneli... ???