mierne OT na opravarensku notu - skratnuty keramicky C

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Čtvrtek Srpen 11 16:02:19 CEST 2011

 Dobry den,

tiez sa prihovaram za to, aby tie kurvitka boli standardizovane a certifikovane podla ISO, aby sme vedeli, co hladat. Svoj ucel by splnili a Janovi usetrili cas.
A ze vraj ISO je nanic :-)

Richard Kaliciak