OT Zajistovac sroubu - jaky jiny nez Loctite

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Srpen 10 15:49:39 CEST 2011

Tak vtip je v tom, ze i to nejmensi baleni vystaci na takove to domaci
sroubovani asi dozivotne (nevim, jak dlouha je pouzitelnost, vzdycky to
jeste skoro plny nekde ztratim, kazdopadne aktualni mam asi 4 roky a
vypada beze zmeny...)  ;-)