Re: Když jsme v tom čištění..

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Středa Srpen 10 12:49:27 CEST 2011

Měli jsme dvě v černé barvě.
Určitě po více jak deseti letech odešlo u jedné trafo a u druhé po vložení
nové žárovky tato začala doutnat v kontaktech.
Vzhledem k tomu, že byly v dětských pokojích, tak jsem jakoukoliv opravu
zavrhnul a došlo k výměně.
Tyto lampičky jsem původně koupil kvůli bezpečnosti, když tehdy mojí malé
dcerce spadla na stůl baňka od běžné žárovky (ani se nerozbila, byla jak
ustřižená) a mohla si klidně sáhnout v lampičce na síťové napětí.
Jindra Polívka

Ta moje vypadá skoro přesně takhle, jenom je červená:

http://www.elektro-paloucek.cz/bmz_cache/f/f54cdfd66968614e69d3aa80a3b7db3e.image.800x600.jpg

A přes 10 let už jí bude taky.

P.K.