ftdi w7/64 - modifikace driveru ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Středa Srpen 10 11:32:24 CEST 2011

pro xp mame nejaky rozsah vid/pid zaplaceny, tak predpokladam, ze pro
w7/64 je mame zaplaceny take.
(pouzivame je v nasem instalacnim baliku).
pri instalaci jsem se musel proklikat az k "z diskety" a pak uz me to
jen upozornilo, jestli jako vim co delam.
o podepsani ani slovo .
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Hanek
Sent: Wednesday, August 10, 2011 11:12 AM
To: HW-news
Subject: Re: ftdi w7/64 - modifikace driveru ?

Podle vseho se Vam nainstaloval normalni driver. U 64-bit systemu tam
jednoduse nedostanete upravene a nepodepsane drivery (i kdyz se to da
udajne nejak vypnout).
Muzete si upravit svoje drivery a nechat si je podepsat za penize. Kvuli
tomu jsme od toho taky upustili:
http://www.ftdichip.com/Support/Documents/AppNotes/AN_101_WHQL_Certified
_Driver_Process.pdf
http://www.ftdichip.com/Support/Documents/AppNotes/AN_107_AdvancedDriver